fredag 22 oktober 2010

Hihi



Ja e på sånt skrivhumör dessa dagar :) förmodligen för att det händer ngt annat än "det vanliga"
Men ont i magen har jag av stress... ser ut som ett pack oxå haha ser ut som ja inte sovit på 40 hårda nätter... ;) men bara hoppas det e bättre imorrn så man inte ser hur slut ut somhelst haha... men det lär ju SMINKET fixa imorrn ... eller hur fia ;) <3
Sofia:
Vad skulle jag gjort utan dig vid min sida hela livet?
Det kommer alltid vara en fråga som man aldrig får svar på ..
MEN skulle aldrig vilja tänka på motsatsen HUR det skulle varit!
Så skönt att du finns, du om ngn förstår dig på mig
du vet exakt allt om mig.. t.om saker som ingen annan vet .. o det e så skönt att jag kan lite på dig! jag vet att du aldrig skulle svika eller försvinna ngn stans... grejjen e ju oxå att vi ALDRIG bråkat stooort... utan lite smågnabb men det spelar inge roll vi har varandra kvar efter det ... sen att vi kan prata i tele i 2 timmar men hälften av tiden sitter vi tysta men ändå så förstår vi varandra haha ..
Du e för alltid min bästa vän gumman! <3
Ser verkligen fram emot imorgon :D
såatte goodbye and hejdå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar