söndag 28 augusti 2011

Sitter o smågnager på en kladdmuffin efter att ha vart ner på stan o låtit barnen gratta Jonathan <3
Kom hem för ca 1 timme sen och barnen är ännu uppe i varv.. haha .. men dom somnar nog strax... dom ligger i min säng... ja tyckte det var så mysigt o sova brevid dom natten innan ... så dom får sova där en natt till... 
Dom får en att somna snabbare ... ger mig tryggheten jag behöver när jag är som ömtåligast..

Denna helg har ändå vart mysig... inte skett så mycket men på dagarna har man ändå sysselsatt sig... och sånt är guld ibland för mig..

Nästa barnlediga vet jag inte vad som händer o fötter.. men det behövs nog ingen planering... 
ska nog gå till Putte en av dagarna iaf... var så mysigt o bara sitta o vara en hel helg o kolla på när han spelade haha ... ja de låter sjukt ..  men det var mysigt... vara tyst o bara kolla på o slappa i ziperallen... mmm .. ;) 

Hepp... nu är de torka på denna front... släpper bloggen för idag ... iaf just nu rå.

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar