onsdag 17 augusti 2011

Lovisas första skoldag imorgon.. Börjar ettan.. Gud vad tiden går! Min stora tjej! <3
å efter nästa sommarlov börjar prinsen i skolan oxå.. Oj oj.. <3
haha stora börjar änglarna bli.. Märks här hemma oxå ;) dom är mer mån om en mer medvetet om man är stressad om de skulle hända ibland.. Men oxå när dom gjort ngt fel så kan jag ha lång diskution med dom föra monolog med dom o vi är överens när jag kanske sagt till dom om ngt att dom förstod varför osv.. Tihii stora som sagt! Lite tråkigt att tiden går så sjukt fort! Men dom kommer alltid vara mina småttingar ;) mammas änglar!

Ja o sen kan Lovisa träffa Jonathan lite mer nu när skolan börjar! Kommer hon Bli nöjd med ;) <3 den fina lilla killen börjar oxå ettan :) söta tonton! Emmis älskar dig exakt lika mycket som mina egna! Saknar ihjäl mig! <3

Nu ska jag sova då så man kommer opp imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar