måndag 1 augusti 2011

Det kom över mig
Att jag behöver dig
Vid min sida i livet varje dag
Känner annars att detta inte är "jag"
Tom känsla i kroppen , mår verkligen inte toppen..
Fan fan fan fasade för den här dan...
Förstod nästan inte att den skulle komma först
Men förut var mitt ego som störst.. Alldeles för stort för mitt egen hjärna..
Och hjärtat var för litet för att kunna användas på rätt sätt..
Kanske gör ett misstag Att bara kasta ut mitt tycke rätt å slätt..
Tror jag..
Men kommer sakna dig dag för dag..
Nu när dumma emma bär på denna ånger för resten av sitt liv
Så önskar jag iaf dig all lycka som kan komma och lite därtill för det är du minst värd iaf..!

Kommer alltid vara "always Will be.."
Förstod att den låten alltid skulle vara speciell redan från första gången du spela upp den vackra sången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar