torsdag 25 augusti 2011

Nu har jag äntligen en dator igen... sjukt skönt alltså...
det underlättar så hemskt mycket... 


Nu har jag setat och fixat runt med en sak som bara angår mig... men det är min egna ventilation... mitt egna lilla rum där jag kan beklaga mig så slipper ni lyssna på mig...
javisst jag äts upp inifrån... men då skapar jag denna andra så jag får ur mig och kanske en vacker dag går vidare... just nu kanske ni märker att jag har jävligt svårt med det... men den "vackra" dagen bör ju komma snart... annars får jag väl lägga mig i graven med denna eviga klump i magen... ingen rolig klump... men jag får lära mig att leva med den helt enkelt... 

Jag är iallafall inte hel utan "dig" men det får jag som sagt släppa... jag ska jag måste jag kan ... 
men det släpper vi i denna bloggen nu ... 


EN data hemma som sagt... 
fifan ... nu slipper man kanske sitta o glo in i väggarna iaf.... dator har så mycket med att göra med det sociala nuförtiden ... allt är ju förknippat med internet.. sjukt alltså... man är verkligen i behov av en dator om man verkligen skall kunna söka jobb... skriva saker... o sen den sociala biten... annars hamnar man på sin lilla kant utanför gemenskapen på något sätt.... 
Men nu kommer man kunna göra allting igen som jag har saknat det ... blogga, skriva dikter... chatta... spela... vad fan somhelst liksom.. underbart...
helt helt underbart... 
det har funnits så mycket jag velat skriva i denna bloggen då... men jag har på något vis kommit av mig ... tappat det på vägen... men jag kommer nog snart in i mitt gamla mönster snart... det lär märkas... men det tror jag iofs.. 


Nu ska jag iaf avskärma mig från verkligheten och få tankarna att fly en stund.. startar ett spel och hoppas på skaplig sömn inatt...

Goodbye and hejdå








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar