fredag 5 augusti 2011

Sitter hemma hos min finaste Sofia... 
hon ska styra lite sen kör vi mot Mariefred med kidsen... 
sen ska jag passa på o vila ut i helgen. 
Vart mycket känslor o intensiva stunder för min egen del... 
Det tar på en i längden.... speciellt när de är utom räckhåll för min egens kommunikations kunhet eller att man inte kan göra något åt det... 

Man kan tycka tänka göra...
Speciellt andra människor åt en annan ... 
Jag tänker gå min väg, tänker tycka det jag vill också..
Men har bara fått positiv respons angående mina känslor just nu av mina nära o kära.. 
sen finns de andra som tror sig kunna uttrycka o tycka till... då slår dövörat till! . så är det bara. 

Jajaja nog snackat om det. ska kolla klart på Alladin med mina små troll sen fara vidare!


2 av mina finaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar