söndag 21 augusti 2011

Jag har ikväll fastnat i en bok jag bRa hade läst 2 kapitel av.. Och sen ej haft tid att läsa..tog upp den när jag lagt barnen vid 7 och läste ut hela.. Många tårar o mycket hat kom ur mig.. Tog mycket energi där ett tag! Men slutade sen när jag stängde boken efter att ha läst ut den med ett litet leende trotsallt.. "varför gråter inte emma" hette boken.. Mamman från Arboga... Fy för att nånsin få uppleva det hon fått uppleva.. Men sen få rättvisa efter sån lång resa!
Att man ens kan göra en sån sak som den där tyskan gjorde finns nog inte i någons värld!

Bäst och sova nu iaf.. Skola imorgon för min prinsessa!
Tack iaf bror för en alldeles lysande helg! Sjukt skönt att bara vara! Tack för att jag fick "bara vara" med dig :) <3


Goodnight and hejdå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar