torsdag 18 augusti 2011

Sitter nu hemma hos Sandra med finaste William oxå!
Han kollar film o hon käkar sin "hälsosamma" frukost ;P haha
jag själv nöjer mig med bara kaffe o installering av mozilla istället för explorer..
fattar inte att folk använder den sega skiten längre haha.. ska egentligen helst vara croome men orka med det just nu.. nä .. jag kan inte bestämma över allt ><

Träffade Mattias vid skolan så Elias fick kramas lite med han... :) välbehövligt..
Lämnade en nöjd liten kille på dagis..
o Lovisa struttade iväg till sin klass.... hihi hon har ju börjat ettan mammas stora tjej *stolt mamma*... 
åh hon älskar det.. o jag ska verkligen se till o hålla kvar hennes motivation.. allt... 
sen 2012 börjar ju Elias som sagt i den skolan oxå... 
ja.... har inte uppfunnit tidsmaskinen ännu så man kanske kan skruva tillbaka tiden vissa dagar å ha dom små igen... haha...

Nä men om man kanske skulle vara social oxå ... nu när exfrugan käkat klart ;)


(ska jag skicka eller ej...) det är frågan...
 
HEJ HOPP! goodbye and hejdå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar