torsdag 16 augusti 2012



Sitter och lyssnar på min gamla lista på Spotify... Haha... 
Härligt ibland när man tagit paus ifrån den så länge! Oh oj vad den vart med på fester... hälften har man inte ens lagt till själv :P men man har ju typ minnen till dom flesta låtarna! Haha..
Som igår kom en låt upp... och jag fick en såndär "stoneface-stund" och bara "oj den var länge sen" lyssnade i min tystnad! 

Tider har man haft! Och dom får mer än gärna vara kvar i det förflutna! Det var ändå i samma veva när man levde i förnekelse till själva verklighetens verklighet! 

NU vet jag vad livet är, NU vet jag var jag står!
Iallafall dom flesta dagar! Haha "Awesomeness" och "Randomness" kommer aldrig lämna min själ ;) Bara att det kanske kan ta en paus eller två mellan varven ^^ även en Emma behöver sin paus... 

Hepp hepp ... ska hänga den lilla tvätt jag har nu!

Ta hand om varandra så gott ni kan och låt INGET annat påverka dig om ditt tycke för en annan och låt INGET få dig säga eller göra förhastade saker som du sen kommer få äta upp och det får äta upp dig inifrån utan att folk någonsin kommer fatta det!
Endast DU som tar dina beslut och bestämmer framtiden.... Föreställ dig och det kommer bli kanon i slutet! Vilket man aldrig vet när det kommer... 

Goodbye and hejdå! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar