onsdag 15 augusti 2012


Åh herregud vad jag saknat denna blogg....
Jag kan inte skilja mig från den så jag tänker fortsätta i denna tror jag alltså...
Nu har ju saker lugnat ner sig på denna sida så då är det nog lugnt nu ;)

Åh jag satt och läste tillbaka på gamla meddelanden idag och man blir ju som ett litet barn på nytt :P hihi... jag är så kär & galen fortfarande så det är ofattbart!

Bortsett från det då.
Idag blev man sjukskriven för infektion i magen och ska vara hemma och kurera sig i 10 dagar med massa fin antibiotika och skit! Men OK jag hoppas problemen är slut sen med hela min kropp att man kan få gå tillbaka att vara människa igen ;) Ordentligt alltså!

Älskling jobbar natt natt natt som vanligt.. jag har lagt barnen och dom somnade som små stockar idag! Dom fick vara ute en extra stund idag för jag tyckte dom lekte så fint med nyfunna kompisen .. även hon som Elias har tänkt som sin #blivande flickvän" in the future ;) haha så jävla gulligt :)

Hepp man kanske ska ta och slå på en film och mysa ner sig med en varm kopp choklad! För något annat får man inte i sig just nu då matlusten bestämt sig att befinna sig på annat håll! 
Men ha en fortsatt trevlig kväll alla fina!

Goodbye and hejdå!

 Min finaste gangster :)
 Min finaste Lovisa
 Min finaste Elias
Min älskade 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar