fredag 17 augusti 2012



Alltså..
Nu ska ju jag komma med en åsikt eller åsikter... 

OM man nu har en tjej/kille och har sina speciella låtar eller bilder som man charmar varandra med.... Är det inte då "deras" grej... Och sen om man går isär och blir tillsammans med någon annan ...OCH delar dom bilderna med sin nya tjej/kille... Eller lyssnar på samma romantiska låtar som man gjorde med sitt EX... Är inte det ganska skevt?
Det är ju som att behandla sin nya som sitt EX?

Jag skulle ju gå i taket om jag tror att vi en "en låt" som han spelar ofta osv , och det sen visade sig att det var hans gamla bruds gamla "dänga"...

Har man ingen fantasi eller egen insikt då?
Man måste ju fatta att vissa saker har man kvar i det förflutna. 

Hoppas jag utvecklade detta så man kanske fattar något!
Rätta mig om jag har fel?

Iallfall som jag tycker. 
Past IS past look to the future!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar