tisdag 28 augusti 2012

Jag tänker inte klaga på vår "sommar" och inte heller på kylan som börjar komma... Tyvärr så vädret är bara att gilla läget egentligen, synd bara kylan kom så tidigt man är oftast inte klädd för det denna tiden på året haha!
Sen om man har jacka på morgonen så nog fan kommer "sommaren" tillbaka en sväng ;)... ÄKTA sverigeväder med andra ord... Humor! :P
Barnen lämnade,kaffet intaget,soffan intagen, och fått tid till Gyn i eftermiddag! Hoppas man kan få bli bra någon gång då, förkylning på detta :).. Men som det ska vara med andra ord! Haha. Vila i graven ;)!!

Passade förresten världens finaste Willy i helgen så man fick smaka på att vara småbarnsföräldrar:) skitmysigt var det! Ska låna bebis oftare för Linus blir så extra harmonisk då ;) sjukt mysigt att se :)... Vi var upp till Stockholm på biltema och Bromma flygplats och Arlanda och kilade rejält nära när dom skulle landa! Precis ovanför våra skallar, måste fan kalla det mäktigt! Ashärlig känsla :). Lätt att man gärna åker och gör en sån sak igen :)... Känt att hela helgen vart perfekt och jag kan inte känna mig mer nöjd med familjen än jag gör nu... Mer kär för var dag som går! Får en att kunna le fånigt och släppa saker man kanske inte mår så bra av just nu, hjälper en bit faktiskt på vägen att ha det bra! Annars hade jag gått under tror jag om jag ska vara helt ärlig med er! Man har sina svackor just nu och kommer nog ha ett tag, över ett och annat.. Men så länge man lär sig hantera "sorg" och försöker släppa in det i livet och tillåter sig själv att vara ledsen ska det gå bra tillslut! Allt kan ju inte försvinna på 2 sekunder liksom :)... Okej kanske man ska ta det steget och släppa ut allt då! Man är oftast för upptagen med allt annat så man glömmer sig själv i måendet på vägen! Men då har man kommit så långt nu iaf att man förstått det ! Emma i ett nötskal som alltid... Men att få andra att må bra och få andra att skratta/le gör mycket för mig! Det har nog dom flesta förstått egentligen, dom som känner mig ;) haha... Nä nu stänger jag ner telefonen och slappar klart i soffan med en kopp kaffe från min underbara maskin jag fått av världens finaste :)) <3 br="br"> 



Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar