fredag 18 november 2011

Sitter med kaffet i högsta hugg och sjunger högt till spotify i min ensamhet med handuken på huvudet. 
Fredag idag vilket betyder helg! SÅ sweet <3
Städat lite på morgonkvisten efter att jag lämnade barnen ... men nu satte jag mig en stund och tog det lugnt vilket jag helst ska göra hela tiden, enligt läkaren jag pratade med igår haha. men sätter jag mig emellanåt anser jag att det räcker med den vilan för mig. Kan ju inte bara sitta och sitta. Packat och donat också. 
Snart kommer min söta lilla Sandra efter att hon vart hos barnmorskan. Hon frodas och mår bra och bebis kommer om halva tiden som är kvar tror jag närmare bestämt.. hihi såå myisgt <3
ska jag sniffa i mig ungdomen på nytt som jag tappat på vägen ;) hihi


Nej men om man kanske skulle styra klart dricka klart duscha klart städa klart invänta sandra klart sen hämta barnen för att fara till Etuna över helgen! 
(ta det lugnt?) Äsch jag tar det lugnt på mitt egna vis, med andra ord gör saker jag mår bra av! 


Goodbye and hejdå! 


I ETT NÖTSKAL! 

13 kommentarer:

  1. Lika patetisk som alltid! :)

    SvaraRadera
  2. japp men på ett sjukt bra sätt :)

    SvaraRadera
  3. Eller inte tragiska människa..

    SvaraRadera
  4. Att du orkar :) vänd dig till någon som faktiskt kan ge dig ett liv istället.. Ju mer du spottar desto snabbare kommer jag att blomma.. Säg vem du är eller "forever shut up" ;)

    SvaraRadera
  5. Är närmare dig än vad du tror ditt skabb ;)

    SvaraRadera
  6. Then tell me eller håll tyst ;)

    SvaraRadera
  7. hahaha.... du är ju verkligen otroooooligt mogen "anna" lätt o spåra din ip-adress.. så vänta du.... ;)

    SvaraRadera
  8. Spåra på är dock olagligt av företagen att lämna ut vem som har nummret så good luck :)

    SvaraRadera
  9. spåra kan man göra och ha kontakter också för den delen.. ;)
    Du roar mig iaf :)) hihi

    SvaraRadera
  10. Tro mig! Det är INTE olagligt att lämna ut vem
    som har en ip-adress... O som ovan skriver 'det beror på vad man har
    För kontakter'! Ska bli otroligt spännande o få reda på
    Vem du är! Du måste vekligen vara otroligt avundsjuk
    På emma o hennes liv som ens bemödar dig läsa o skriva i hennes
    Logg! Men patetisk är vad DU är... Står du inte för vad du säger!?
    Såg att du kallade dig för Horan i ett annat inlägg, "samma ip-nummer du vet" ;)
    O de e klart... Kan du inte få ett knull utan att nån betalar för de så
    Kan du ju inte ha de så lätt! Stackars lilla gumman! Haha

    SvaraRadera
  11. Svar jo det är olagligt ifall personen i fråga ej gjort sig skyldig till ett brott.. Varpå om någon spårar fram begår den ett lagbrott,Alt om det är någon myndighet som gör det då begår denna myndighets anställde ett lagbrott som kan leda till böter alt fängelse upp till 2 månader.Likså begår denne person tjänstefel. Så lämnar dem ut uppgifter tror jag knappast då inte ens polisen får ut ägarens nummer.. Så fuck off :),Kan svea rikes lag

    SvaraRadera
  12. Hahahahaha! Verkar som du inte har en aning om vem du snackar med!
    Vi kan hur lätt som helst anmäla dig för både de ena o de
    Andra... De du skrivit räcker redan nu för en polisanmälan! Tro mig, jag vet mycket väl vad jag pratar om! O då går vi ju den lagliga vägen för o få reda på vem du är! Inte speiellt svårt! Har redan kollat upp det! ;)

    SvaraRadera