torsdag 17 november 2011

Sitter hos Angie och skall snart gå och sova
Nyser snorar tjock hals och klåda i ögonen ... haha 
living the dream ;) ack ack. Har gjort lite i hemmet iaf idag b.la möblerat om lite sig och röjjt lite iaf. fortfarande kaos men en bit på väg. hade vart pricken över I:et om Tias kunde get his stuff så man hade sin klädkammare sen. men det sker bergis nästa sekel eller liknande..
dom senaste två dagarna har jag vart bra osocial och låtit alla höra av sig till mig om det skulle vara något. haft noll koll på tidsperspektiv osv ... levt i min egna lilla bubbla sig. men det får man göra ibland också. 
Ringde VC idag då rådde dom mig till MYCKET vila osv. men det lär det ju inte bli då Lovisa ska på kalas på lördag och då befinner vi oss i Etuna så det blir ett väldigt flängande hit och dit men låt så bli då. Vill ju träffa sötnos o hans söta små änglar också. vilket barnen tjatat om att dom verkligen vill ;) så söta hela bunten tillsammans <3

Nej men om man skulle kamma sig och faktiskt lägga sig och självdö tills imorgon. Är uppe sent nu jämnfört när man lagt sig dom andra kvällarna :O då man nästan somnat innan 9 varje kväll... huvva huvva.... något står inte riktigt rätt till... men sakta men säkert tror jag en rejäl förkylning smyger sig på!
Såatte over and out för mig ikväll! ska inta Angies gudomliga soffa nu!


Goodnight and hejdå!
Imorgon är det finally freeeeeeeedag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar