fredag 11 november 2011

11-11-11 
Idag
Men slår inte min födelsedag som var 10-10-10 förra året och att man sen blev 25 år på det.
Minns min och Sofias fest som igår och får glädje i kroppen av det, förutom slutet på den .. ;) haha
Dans och sång bjöds det på och nästan hela familjen kom för att fira våran dag tillsammmans . Smörgåstårtor och bra musik! Yepp! 
Favvo i repris tack men dock UTAN tjaffs denna gång. Annars hade det vart klockers!

Idag är det äntligen fredag och jag kan snart ta helg på riktigt! Ska se till att få hem barnen sen åka buss till deras fader som dom ska tillbringa helgen med! Dom saknar sin pappa så det ska bli roligt för dom :)
Lovisa tar kort idag i skolan eftersom hon missade fotograferingen! Hon hade gjort sig iordning helt själv borstat hår fixat finkläder och allt. Stor min lilla tjej! Hon var så fin :)) 
Älskar verkligen ungarna jag skapat fram till världen! Dom ger extra leendet på morgonen! Förutom när Elias eviga tjat kommer fram, haha.. det kan nöta i skallen ;) Men han är ju inte 5 år för intet ^^. sånt hör till fastän man kanske inte kan ha tålamodet ibland till det :P 


Blir eskilstuna i helgen för min del! Ska bli mysigt! Var flera dagar sen man var där.. :)) 

Nu ska jag snacka klart med Angie här som bara VÄÄÄNTAR på att få läsa och sen blir det mera kaffffffffe och ännu mera kaffffe...
Ja det tog slut på skrivandet nu eftersom människan brevid inte kan hålla snattran B)


Goodbye and hejdå! 

2 kommentarer: