onsdag 9 november 2011

Om alla kunde acceptera alla andras val istället för att haka upp sig på små saker och ting. Inte så att folk ska leva livet åt en . 
Jag anser att så länge individen brevid mig är lycklig så är jag det.
Även om jag kanske inte gillar kompisarnas val eller familjens osv så håller jag tyst och står vid sidan om och "gillar läget" där återkommer jag åter igen till att acceptera andras val, du ska inte leva deras liv.
Idag är en sån dag då jag kanske insett att jag inte får göra vissa val för då kommer det sura miner eller irriterande kommentarer. Jävligt synd faktiskt med tanke på att jag håller min mun stängd. och det kommer jag absolut fortsätta med. Om det såvidare inte är ett RÅD på vägen , likaså från era munnar så gör det absolut ingenting. För en annorlunda syn från en annan vinkel skadar aldrig. Men om jag inte ber om det så anser jag att jag ska få ta mina beslut hur jag än vill utan att det ska bli sånt hallaballo om allt. För jag låter alla andra göra som dom vill då jag inte ska leva DERAS liv, så var snäll och gör likadant för mig. 

Iallafall ...
Sitter med Aimee och Angelica och dricker kaffe barnen tittar film.



Såatte...
Nu ska jag fortsätta med mitt... 

Goodbye and hejdå! 

5 kommentarer:

  1. Det är ganska så jävla patetiskt att kalla sig själv för "Horan" ska du veta...

    SvaraRadera
  2. vänta....
    vänta......
    HAHAHAHAHA.... orka med sig själv när man inte har ett eget liv.. :D vad ska jag göra imorgon då? tänkte om du hade någon ide? eftersom du verkar vara brevid mig varje dag :) <3 söta lilla hooohoooran :)

    Ja lallis.. alltför jobbig.. men men ... klicka inte på namnet dock.. kommer till BARNporr då ..

    SvaraRadera