tisdag 1 november 2011

Nu har sötaste Aimeé gått hem efter att ha umgåtts med mig hela dagen... 
Hon märkte nog att min hjärna var någon helt annan stans idag... haha... 

Nu skall vi straxt åka och handla med min far och Berit.. behövs. börjar bli bra tomt ;).. 
Energiska barn har man också som jag mer än gärna vädrar ett tag snart! Haha.. ett under att man inte blivit vräkt ännu ;). 
Bergis för att hela denna familj i dårhuset lider av "awesomeness!"... ja så ÄR det säkert. Eller med närmare tanke så kanske det beror på att folk jobbar ännu och inte har lov som en annan.. Haha. 

Helgen är planerad- Eskilstuna med änglarna mina på fredag 
och träffa kusin Patrik på lördag på en snabbfika :)
Båda ska bli helt underbara!

Imorgon ska jag och min älsklingsgumma på Rihanna om hon håller sig frisk :D Då passar finaste Lellen barnen <3
Ni är GULD bägge två! 

Nu ska vi klä på oss.. fader lär ju ringa snart....:) 

Goodbye and hejdå! 




5 kommentarer:

  1. kallas avundsjuka låter detta som?
    skiter i dig du .. :P

    SvaraRadera
  2. Den som döper sig själv till Ho-ho-ho-ho-raaa borde nog växa upp minst ett steg

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA! horan sa: växupp! horans eget namn sade ju allt om personen i fråga - eftersom h*n tilltalar sig själv med ett sånt underbart fint namn! VÄXUPP DU! tycker jag var ngt ännu bättre ^^

    varför växa upp när man kan stanna någonstans däremellan? ;)

    SvaraRadera
  4. kan gärna sitta o se dig le fånigt för jag vet ialla fall att du är glad och det är det viktigaste...jag får ju sitta hos dig vissa dagar o bara vara o behöver bara säga ett ord o du förstår när d hos andra kan behövas 50 ord o de fattar fortfarande inget..så du får le hur fånigt du vill... :)

    SvaraRadera