onsdag 23 november 2011

Ibland har jag SÅN god lust att bara spotta ur mig saker jag tycker , vill, eller vet om annat, eller andra. 
Absolut ingen NÄRA NÄRA men ändå. Man står fint vid sidan och kollar på hur annat folk beter sig eller agerar.
Men det är deras ensak så varför egentligen? :)
Annat mina tankar ibland som jag också vill spotta ut men låter förbli osagt så det får gro i skallen på mig istället ;)
Ibland kan en viss saknad komma över mig om att ha den där sysselsättningen eller liknande. 
Tänker tillbaka ett år . Exakt från idag. Dagarna var fulla med sysselsättningar osv. 
Vad hände liksom?
Ska ner på stan och slå näven i bordet idag innan jag börjar klättra på väggar iallafall. 
Hatar verkligen detta. Annars så ska jag glo över studierna en gång till och se om det faktiskt finns något som på riktigt faller mig i smaken, har lite alternativ. Finns ju andra skolor än komvux. Så vill vara säker på min sak innan jag sätter mig i ännu mera skulder liksom. 
Praktik skulle sitta fint under tiden. Men då ska man ju komma på vart. Finns ju knappast en STORT utval i denna stad, så frågan är. 
Ja , som sagt. Mycket som snurrar.. som vanligt denna tid på året. Kommer aldrig komma undan det. Bara att hålla "ÅNGAN" uppe ;)

Min Fru blir idag 25 år gammal på tal om annat. Nu är hon med i "kärringgänget" for real, och jag avgudar henne lika mycket fortfarande! DU är bäst älsko. Grattis på din dag <3
Avslutar med en bild på henne och mig och önskar fortsatt trevlig dag!

Goodbye and hejdå! 


Dessa bilder är snart 1 år gamla och du hjälpte mig upp ur den jobbiga tiden då

Guldgumma <3
(Så sjukt tacksam över alla fina vänner som står vid min sida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar