fredag 13 februari 2015

.



Jag sitter och känner mig lite ledsen, lite otillräcklig idag. 
Mycket som surrar runt i skallen.
Jag kommer t ex aldrig kunna mäta mig någonsin med alla dessa snygga brudar runtomkring, någonsin. Spelar ingen roll hur mycket man går ner i vikt, alla har inte "DET" och jag är en av dom som saknar't. När jag väl lägger manken till så är jag en jävlig skön brud att leva runt, eller med. Men alla tänker inte så , så är det bara. Kommer altid tvivla på mig själv, hur mycket jag än försöker rensa bort dessa tankar. otillräcklig. så är det bara. 

Och sen så tänker jag på ett annat scenarie, jag har nog aldrig blivit älskad älskad av någon så hårt att jag känner kärleken ända in i märgen, ÄLSKAD ÄLSKAD menar jag med att man inte kan få nog av en , eller att man känner sig behövd av någon precis alltid och alltid uppskattad. Sånt går i perioder hos alla runtom en, aldrig fullt ut hela tiden. 
Men vad vet jag kanske det ska vara så, men jag ser andra som alltid gullas med, aldrig fått nog med kärlek från den andra, aldrig fått klagomål utan bara massa massa kärlek kramar och omtanke. 

Ja är lite emellan allt detta om man verkligen tänker efter, visst jag vet att jag är älskad, men på villkor, det görs nog omedvetet, men så är det. 
Det finns många jag går genom eld och vatten för, det finns många jag aldrig skulle kunna vara utan och jag släpper aldrig det känslan, jag visar den så ofta jag kan, och när jag inte visat det på ett tag så ska dessa VETA att jag alltid finns kvar , alltid kommer finnas kvar. 

Så jävla mycket begochdalbana jämt och ständigt.
Jag är sjukt nöjd med livet, oftast.
Men ibland svävar tankarna iväg.
Och denna dagen beskriver känslan, - otillräcklig. 

Hoppas man kommer över den fort, för man har ju ändå mer än dom flesta kanske inte har eller kommer få i sitt liv. 

nog för mig idag. 

Fredag den 13:onde också.

Goodbye and hejdå


Aimeé jag och fina Lallis midsommar 2013. 
Saknaden kommer aldrig bli mindre, den växer sig större för var dag som går.
(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar