torsdag 20 december 2012

.



Jaaa vad finns att säga?? En hel den men de får jag lämna åt ett annat inlägg...
Tycker bara att det är tråkigt att när ngn i min närvaro gör något så får jag största smällen och folk tar avstånd... Jävligt synd... då man kanske behöver dom som mest... Men världen är ju vriden helt koko så jag får väl leva med detta helt enkelt! Sorgligt bara med tanke på att jag aldrig skulle lämna deras sida oavsett deras val eller tycken. Men vem vet kanske jag är helt ensam om att tänka.

En annan som kontaktat mig däremot nu efter månader av tystnad. Som får mig att stanna till och tänka tillbaka och tänka på hur allt kommer vara om vi bara sätter oss och snackar och rensar luften bara, inget annat... tror det skulle göra gott för oss båda iallafall... vi får se!

Snart ska vi bege oss med lilleman till öron och göra hörseltest sen läkare på det för å se om det krävs operation med rör ännu en gång.... tyvärr misstänker jag det! Men allt för vår lilla prins... 

Mina prinsar är JUST nu iväg och besiktar bilen vår och jag vet med säkerhet att den går igenom så inga problem ;)

Igår gick jag på LOV så sjukt skönt med lite ledigt! Ända till 6 Januari får jag vara hemma och bara SLÄÄÄÄPA benen efter mig! SOFT! 

Julen närmar sig med stormsteg och i helgen ska vi handla färdigt allt till barnen och handla julmat sen på måndag ska vi bara vara tillsammans och andas in barnens glada tjut över lyckan dom alltid har på just denna speciella dag :D men detta år ska jag verkligen överraska dom med ngt dom inte ens önskat sig men jag VET att dom verkligen verkligen vill ha båda två, med hjäp från Lallis Sofia och fadern min så löste det sig! :)) Lallis ska vara med oss och fira julen :) Mysfaktor 10000! 

Nu ska jag styra och duscha b.la så har inte tid med datorn mera!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar