onsdag 11 december 2013





Tårar faller för kinden dom fryser inte till is
saltet låter dom rinna i denna svalkande bris

En saknad så stor en saknad som inte försvinner
du för alltid i mina tankar brinner

Stora saknaden kommer aldrig mindre att bli
men kanske kunna hantera en vacker dag eller stor den alltid förbli

En Ängel är sänd upp till himmelen och vaka över oss på jorden
”too the moon and back” kommer aldrig glömma dom orden

Mitt minne av dig kommer aldrig någonsin sina för mig
för den syster du var lämnar du kloka orden kvar

Dom får påminna dag för dag
att alltid förbli mitt egna jag

I nuet känner jag mig svag
men förhoppningsvis resa mig starkare en dag

Låt dessa ord vara mitt farväl tills vi ses igen
där uppe i himmelen


/E.A



Vila i frid älskade Lallis 


2 kommentarer: