tisdag 10 september 2013

.


Alltför länge sen man skrev något. Men det är hela tiden något så man får aldrig tiden över. För när det väl finns tid för en själv så sitter jag mer än gärna och gör absolut ingenting i soffan tills jag vandrar vidare till sängen där jag somnar som en ovaggad unge. Så trött jag är på dagarna och kvällarna nuförtiden alltså. Känner mig matt i hela kroppen. Vart sjuk i två veckors tid nu, sista var halsfluss och jag har fortfarande sjukt lock i båda öronen bara det gör att man är helt dåsig i huvudet haha... Usch nä inte blir det bättre av att klaga ;) .. 
Väntar på bussen hem här från jobbet ensam för mina barn åkte hem för en timme sen själva :) så duktiga dom är, Linus var såklart hemma och mötte upp dom :) 

Nä om man skulle ta och tänka på vad man ska laga för mat, och vad man ska städa där hemma ;) samma gamla vanliga Höhö. Ha det underbart fina människor! 


Goodbye and hejdå! 

Mina fina barn från skolkorten som jag väntar ivrigt på! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar