söndag 2 juni 2013

.

Jag bara tänker ikväll. 
Vart håller alla hus? Varför känner man sig så jävla ensam? Fb avslutat för ett bra tag sen, flytt för ett bra tag sen. Märks ju när man "duger" . Visst folk har fullt upp med sina liv det förstår jag,men chatten hade man tid att skriva på och fråga på men inte annars? Så himla tragiskt hur folk påverkas av cyberspace eller sina umgängen, nya som gamla. Var din egna individ, du kan inte sluta älska sönder ngn bara för den har en ny brevid sig eller att du har det? Jag har sån god lust att flytta och dra dit pepparn växer, där kommer det säkert nya helt nya själar in i ens liv som finns där. Min egen morsa ringer ens aldrig om det såvidare inte har med pengar eller min bror att göra! Min egna mamma! Inte ens hälsat på. Ens när min SON fyllde. Fler som lyste med sin frånvaro den dagen! Nä fyfan! Spotta ut all avsky jag känner ikväll (TYVÄRR) och försöka somna skapligt. Jobbar bara tre dagar denna vecka. Ska bli skönt men säkert ensamt som vanligt! Skitsamma! Tog ledigt på fredag för barnens skull, hoppas det är sol så vi kan bada för första gången detta år :)

Godnatt för fan och hejdå! 

1 kommentar:

  1. Inget nummer kvar till dig. Tog ett tag att hitta din blogg ens. Mejla ditt nummer till erika-Karlsson@live.se....

    SvaraRadera