söndag 14 mars 2010

Tokmunken??

Haha ja de heter det NYA stället... förr OT nu tokmunken haha
ja du vissa val e bra roliga... denna helg har det skett mycket.. kryssning men 2 av min syskon <3>
o sen var det vidare ut på tokmunken med ica aimee o sofia o hennes bröder :) det e aldrig tråkigt o parta med dom :D

nu har man fått ut lite av sin barnlediga tid faktiskt.... nu behöver man inte hitta på något förrns typ 2020 haha....

Läste nyss en kommentar från Sis <3>det e skönt att veta att man har sin familj när dom behövs :) det värmde hjärtat det fina hon skrev <3 style="color: rgb(255, 255, 255);">Nu sitter ja o väntar på att min älskade barn skall komma hem... han e 8 min sen ;P haha men då har jag tid o skriva en kort rad om vad som skett...

Men just nu tappade ja motivationen iaf!
så var det med det nu ska ja ta tag i detta som JAG MÅSTE sa Lellen... <3>

Goodbye and hejdå

1 kommentar:

  1. nej men nu prkar ja inte redigare mera det blir bara fel... nå skumt med bloggen just nu ??? hoppas ni fattar iaf!

    SvaraRadera