lördag 27 februari 2010

Nej huvva det känns som man blivit överkörd av an traktor eller ngt... jag vankade o mådde sååå dåligt alltså.. illamående yr o jätte jätte trött... :S det e inte roligt att må så alltså.. jag ska ju hjälpa angie med flytten men det får bli nudå för nu har ja kurerat mig med ipren o vitpeppar... så nu e jag lite mera fit for fight iaf... skall snart dra o käka först för äta bör man annars dör man ... brukar jag säga ganska ofta till ungarna men dom förstår inte riktigt va ja menar :S haha... men en vacker dag säkert!


Trist att angie försvinner från mitt hus till Åker men som ja sagt tidigare e hon lycklig e jag det också man skall ju inte bo kvar om man inte trivs ... jag har sett det på positivt sätt.. t.ex jag får miljöombyte när ja hälsar på henne slippa snäs e aldrig fel skönt o komma från lgh ibland haha... o barnen gillar ju att åka buss o dessutom gillar dom ju familjen zetterström/eriksson :) hehe

hmmm nu skall gubben komma snart å då skall ja ner o hjälpa till sen äta sen ut till ÅKER o packa upp med fröken zetterström har iaf tias sagt hehe ... det kan vara ganska mysigt o sitta o pula med kartonger o ställa allt på sin plats flytta e bara jobbigt när man bär men sen e det en fröjjd anser iaf jag ...

idag ska ja iaf inte glömma tele hemma vilket jag mitt dumass lyckades göra igår haha... man vill ju kunna nås liksom ;P


hmm nej men om ja skall ta o säga



Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar